fan

Ingen mera söte kommer nämnas här!
Det var inte som jag hade tänkt mig , jag föll igen och gick på samma nit?
Man kan sitta och skriva hjärtat & tycker om dig men allt handlade bara om sex egentligen?
Men aj alltså
      
Inte just för att du skrev så utan för att jag vet om att jag valde fel kille/man eller vad du nu ska vara?
Fattar inte varför jag faller så lätt. Jag blir inte kär , jag älskar inte , jag tycker inte om men jag gillar.
Jag gillade känslan som jag fick i närheten av dig. Jag gillade nog dig , jag snubblade till lite för dig.
Tydligen så dög jag inte åt dig?
Men tack iaf för att du inte hör av dig på en vecka för att sedan slänga detta i huvudet på mig.
Jag hoppas du läser detta.
Du kanske kände en lättnad av mitt april skämt "Jag vill inte träffa dig mer" , du kanske bara sjönk ner i soffan men ett stort leende att du inte behövde säga något. För det gjorde jag ju ? Men det var ett skämt. Jo jag ville träffa dig men det vart tvärtom för dig. Hade inte jag skickat idag att det var tråkig att du inte hörde av dig längre så hade du inte "avslutat" detta. Utan du hade låtit det flyga bort med viden , eller?
"jag vill inte träffa någon just nu" nej men det funkar att hoppa i säng och skriva tycker om dig mm.
Nej alltså jag fattar mig inte ¨på er pojkar längre.
Jag måste trampat snett och gud måste vara pisst off på mig , så här många gånger ska man inte behöva bli tårögd.


"Jag är väl ingen player"












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0