hejsan igen!

Jag har inte glömt bort er. absolut inte (:
Har bara inte haft tid och skriva då vi flygit och farit fram och tillbaka.
Under min vecka/dagar i Norrland så har det hänt mycket.
Vi har bla varit hos släkten i Boden , där blogga jag ju lite. Vi badade och sånt.
Sen har vi varit i Malmberget hos Inger , ännu en släktning.
Vart också ute och körde lite med Micke (släkting) och hans flickvän , Fia.
Skoj att få träffa folket.

Sen har vi varit hos Matti (släkt) Några gånger , en gång där vi satt och smådrack lite & en kille spydde ner hela toaöetten hahaha.
Och sen vart vi ute och körde Scooter med dom . eller dom körde och vi åkte (:
Grillade och lite sånt , j'tte kuligt (:
Ursäkta stavfelen är inte van vid denna stora laptop'en har ju haft en litet hela veckan haha

Jo jag fick en fråga/kommentar om vem "söte/söta" var och det är en hemlis än så länge (:
-fick svara här då det inte gick svara direkt :)

Jag är iaf hemma nu och väntar på Elins pappa som kommer på besök och sen ska jag nanna , ny dag imorgon och ny tatto imorgon (: JIPPY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0