trevlig helg!

Har varit fullt ös i helgen haha.

I torsda's så sov jag och Rebecca Hos Johannes , vi skulle egnetligen inte sova där utan bara kolla lite film sen skulle han köra oss hem , men vi somnade så klart till filmen haha xD

Och i freda's så vaknade vi upp hos honom och blev jätte glada , vaför? JO FÖR DET VAR FREDAG!
Städade lite sen fixa oss , så kom heike och hämtade Elin. Sen blev det krogen. Först drack vi lite här himma sen ner till mäsingshornet och där var ju inte någon alls. Sen ringde pappa och sa att vi skulle komma till Baronessa(?) Iaf vi stack dit och där var lite mer röj , haha rolig kväll. Sen vinglade en full Pappa och Alexandra hem. Jag plockade på mig lite saker sen hämtade Johannes mig , skulle kolla på film men efter några minuter snarkade jag haha xD

Lörsdag ; Vaknade upp UTAN bakfylla JIPPY och så körde vi och hämta Rebecca och sen hem till mig , så fixade jag och rebecca lite här hemma , typ stor städade. Duschade och fixa oss själva. Hon skulle till sin kille Och Camilla skulle egnetligen komma hit. Men allt blev ändrat och vi satt härhemma och drack lite med pappa så kom Dan&Pygge hit. Lyckad kväll iaf :) Måste ju bara tilllägga att jag vann på Wii :D (bowling) Sen fuskade Dan andra gången vi spelade så då vann han , (vår hemligehet; Jag lät han vinna för han inte skulle bli ledsen)
Hahah krammmis

Och idag (Söndag) vaknade man upp med världens bakfylla haha :)
Man mår som man förtjänar heter det va? Hahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0