1 timme :O?

Nu är det en timme kvar till avfärd.
Jag börjar bli nervös , jag ska ju bara åka till Norrland , men bara och bara ? Det e ju släkten och så och helt nytt för Elin.
Shit dom har minus grader där uppe och massa snö och förstod jag nyheterna rätt så skulle det snöa igen?
Jaja , jag längtar ändå.
nästan 24 timmar på tåg , ush fy faraou men shit it för jag längtar längtar.
Och hoppas jag har sån tur att jag får låna farmors dator och blogga lite , eller ? =)

Måste ju veta vad som händer i omvärlden och ni måste få veta vad som händer i kalla norrland.

Nej nu ska jag ut och röka sen ska jag ställa allt i hallen så man är redo.

Krrraaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0