Baddagen

Idag har jag och Beccis varit och badat , mysigt.
Sjukt fint och otroligt skönt , var så längesedan jag badade (i pool då).
Det e ju ända sen jag var gravid i typ 3:e månaden :O
Ohh herregud.
Farmor var barnvakt.
Man kom hem till en glad bebis som på två sekunde förvandlades tilll världens grinigaste monster haha
fick natta henne fast hon inte ska nanan än , men hon har nog ont i magen tror jag så då e det bättre att sova igenom smärtan.

Imorgon blir det en shopping runda för mig och Rebecca i boden.
En Hel dag , bara vi två.
Farmor som sparkar ut oss och snor Elin , hon vill att vi ska se hur det ser ut haha.
Undra vad man kan hitta för fint då?:O
Vda ska ni göra?

Jag saknar lite och längtar men jag trivs så bra här så det får väl gämna ut de <3 :(/:)
 Nu ska jag fortsätta kolla på Bolibompa haha , riktigt spännande (;
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0