Bara allt annat kvar..

Jag känner mig stressad , jag åker om exakt 25 timmar och13 minuter.
Resväskan är iaf packad och nu är det bara allt annat kvar.
Tex ; Hämta upp tvätten , vika den , packa "åkväskan" handla , äta , städa och träffa sweet :)
Sen ska man ju hinna dushca där emellan :O

Haha ska berätta en rolig sak.
Nu när jag var i tvättstungan för en stund sen så kände jag på Elins kläder , shit vad torra , dom behöver ju inte ens torktummlat. Men varför luktar dom ff bebiskräk ,mat och välling?
*öpnnar lukan där man häller i tvättmedel* , Tror ni jag hade satt igång tvättmaskinen? Neej så jag hade suttit här och väntat en timme i onödan haha , men jag fick boka om och slänga in det i maskinen igen.
Hahaha så nu snart ska jag hämta upp den då jag redan har slängt allt i torkis :)

Nu får jag fortsätta , kan pappa komma med min falafel ? Jag e hungrig :( hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0