beställa lite..

sitter här och kollar lite , funderar på att beställa lite nya kläder från www.swefox.se , dom har verkligen super snygga kläder.
Har beställt kläder där innan och jag kan verkligen rekomenderar sidan!
Snabb leverans , bra kvalitet och super snygga och sexiga kläder!
Kanske lite dyare än i andra butiker men chilewippens , man får unna sig något nån gång!

Ni kanske har märkt att jag skriver chilewippen i rätt många menningar?
Jag e den personen som svär chilewippens ofta :D haha , så istället för att skriva massa svordomar så skriver jag chilewippens. Lite roligt och lite bättre än att sitta och läsa fula ord.

Vad har ni gjort idag?
Själv har jag inte gjort så mycket , var nere i tvättstugan innan och handlade.
Sen gick jag och mötte Rebecca också , idag är lata dagen för mig :)
Men nu ska jag fortsätta kolla på lite kläder på www.swefox.se , kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Tobbe | Tävling på bloggen! :)

Hej. :) Gör den? :O har jag inte sett. :S :P

2010-03-17 @ 17:43:03
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0