:(

Dagen började bra. Eller ja , jag gick upp tidigt och sen börja jag klina hela lägenheten. från topp till tå.
Rensade bland kläderna och tvätten , skulle ju göra det idag så jag fick med mig rätt saker till norrland.
Sen gick jag och längtade hela dagen. Skulle ju träffa söta ikväll men det blev inte så.
Jag blev jävligt besviken , här fixar man och sliter för att bli sviken ?

Jag förstår att du e trött och har jobbat , jag accepterar det också.
Men du kunde väl sagt det lite tidigare ?
Inte 1 minut innan man ska träffas ?
Sen svarar du inte på mina sms utan bara totalt ignorerar mig.
Funderar på vad du vill egnetligen?
Hatar när folk sviker , jag är såå besviken och nästan gråtfärdig.
Jag åker snart , och då kan vi inte träffas på ca 16 dagar?
Jag har inte tid imorgon , även fast jag vill. Men jag måste ha allt klart.
Inte bara det , jag har fixat barnvakt 2 dagar i rad men det blir ändå så här ?
Även om du inte vill ha tjafs eller så , så tycker jag faktiskt du kan bete dig lite mer moget och iaf svara.
Men du gör som du vill , det är ditt beslut och inte mitt. Men det är första intrycket som räknas , vet du det?
Och vi ligger fortfarande på "första intrycket gränsen".


Jajaj nu ska jag inte sitta här och beklaga mig :)
Imorgon som sagt är det en låååång dag.
Mitt schema ser ut så här ;
06.45 - upp
07.00 - tvätta
10.00-Um
12.00 - Sluta tvätta
resten av dagen är det packa och städa.
kvällen blir duscha lägga sig tidigt för att sedan åka till Älsklingarna <3

Nu ska jag kolla facebook sen ska jag nanan.
Pussilipusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0