fartfylld kväll igår..

vi skulle ju egentligen grilla igår men det gick inte för det öste ner från himlen.
Vi blev lite besvikna där. Men det löste Söta. Han bjöd på kina mat istället.
Åt bara pytte lite , för det första var det inte gott för jag var sugen på en stor flintastek som bara droppar av fett.
Och sen hade jag ju ont i magen på allt.
Efter ätandet så stack visa hem och vi drog vidare mot ("Krogen"). Rätt roligt.
Vi satt där en stund sen stack nästa och då följde jag med söta hem en snabb runda sen fick jag dra hem jag med.

Glömde nog nämna att jag tattuerade mig igår också ?
Ett hjärta med ett R i , det R'et står för Rebecca - bästa vän.

Men nu ska jag springa ikapp elin som har lärt sig köra rally i gåstolen , eller gå rally!? What ever måste fånga henne! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0