fyller och glad..

hejsan alla läsare , sover ni nu ?
Jag sitter här och filisoferar.
Vi skulle egentligen umgås med söte , men han svek oss :/ skit i det lika glá för det är jag.
Jag e fyller(full för ni som inte fattar) men det funkar ändå.
Imorgon blir det grilla med underbaraste <3
Det gillas , jävligt mycket. Elin ska också vara med :) <3
Vad har ni gjort idag ?
Vi satt nere på "kina krogen" vi kallar de för det :P
Men vi e ju lite knasiga.
Ni behöver inte läsa detta inlägget för jag skriver säkert inget vettig just nu.
Nu blir det snart sova för man ska ju gadda/tattuera sig imorgon :)
Lägger in bilder sen :)

Godnatt och kramis..





Ps! fan vad klockan är lite och jag e redan asskalas? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0