Hejdå skåne!

Snart lämnar denna Tösen malmö (:
Eller ja det e några timmar kvar.
Hur ska man fördröja tiden?
Tror jag kanske ska fortsätta med packningen ?
Har ni också såna problem att sova dagen innan och dagen då det ska hända något?
Det e ju två hela år sen jag var hos min släkt sist , så snacka om att man längtar?
Dom har inte träffat Elin i heller så det ska bli kul.
Sen får man väl partaja med dom också , Hoppas jag (:
Ush ja nej nu tror jag att jag ska gå och ta två bloss , sen ska jag duscha , och fortsätta packa.
Mitt hår , jag liknar ett mummintroll haha..

Kommer sakna rätt många , fast det är ju bara tio dagar? :O

Shit nu kom jag på en låt jag måste ladda ner! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0