hemma igen

Nu är jag óch Elin hemma igen.
Det var en mysig middag. Har varit sugen¨på den maträtten i över en vecka nu (har säkert tjatat om den lika länge). Men precis som allt annat så får jag aldrig tumarna ur chilewippen!
Det blev iaf lövbiff och klyftisar. Som serverades fint haha :D
Sen blev det mys framför tv
Haha jo , och Elin fick värsta skrattanfallet , hon har nog aldrig skrattat så mycket asså.
Det var så jävla gulligt.
Kom hem för en stund sen och snart blir det sängen för mig. E såå Chilewippen's trött , eller är jag det?
Tack iaf söta! <3


Elins tand e på väg ut , den sticker upp lite och den känns när hon biter , på riktigt nu också!
Hon försöker krypa också (hon krälar just nu) Men ser så kul ut när försöker ställa sig på knäna!

Men jag skriver antingen mer sen eller imorgon , om det blir imorgon så natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0