lämnar..

Älskar ni inte bara dom dagarna då ens bästa vän berättar att hon ska lämna skåne till sommarn?
lämna och aldrig återvända typ?
Jag älskar henne och darför stöttar jag henne , jag blir inte sur på henne.
Trivs hon inte och vill bo hos sina kusiner så vill hon och jag älskar henne lika mycket för det.
Men det blir ju inte riktigt desamma.
Det är inte personen man kan messa "Kom ut en stund?" eller ringa och släga sig i armarna då allt känns kisskassvärldelöst , och inte den man kan ringa och säga " Hej ska vi ut på en fika eller shoppa idag?"
Jag kan bara ringa och messa dig och berätta hur mycket jag saknar dig och älskar dig.

Sen kom jag på något , jag älskar duscha. Där kan man släppa ut sina känslor , gråta floder.
Sen märker ingen det när man kommer ut , man kan skylla på att man fick tvål i ögonen när man tvätta sig eller vad som?
Jag kommer duscha ofta när du åker ifrån oss.

Men nu är det snart norrlands resan framför oss <3
Jag älskar dig beccis!


Vad har ni gjort idag då?
Själv har jag bara bokat tvättid och imorgon blir det hem till söt , sen fredag blir det shopping och fixa fram saker till norrland :)
jag längtarrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0