nu ska ni få skratta lite åt oss..

Japp det stämmer , jag ska berätta hur resan gick.
Jag skrev ju när jag satt på tåget till Stockholm , och där gick det ju hur bra som helst.
Men sen när vi skulle byta tåg då så gick det år skogen.

Vi väntade på parongen (nr 6) vi väntade och väntade och vårt tåg kom aldrig (iaf inte vad vi såg)
Men sen när vi tittar mer noga så står tåget 300 m bort och Rebecca & Katta började springa haha xD
Men tåget bara körde i full fart. Vem fan vill ha med 4 galna Malmöbor?:P
Haha Iaf vi fick gå in på resebyrån och klydda.
Vi fick inga nya biljetter och Farmor stod och skrek ; Men vart fan ska vi vara då?! SÅ DUM E JAG.
(hahah varför hon skrek så e en lång historia)
Men sedan efter många om och men fick vi nya biljetter.
Bara istället för att ta 1 natttåg fick vi ta ;
1Natttåg , 1 buss (5timmar) 1 buss(5timmar) 1 buss (40 min)
Vi skulle egentligen vara i Boden kl 10.30 men istället blev det 15.50.
Hahah , jag kan berätta mer sen , nu vill jag bara slänga upp bena på bordet , rapa och känna mig som hemma.
(ONT I RYGGEN EFTER BUSSEN)
Puss Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0