Pusta ut och sätt igång

Nu är jag nästan klar med allt.
Har iaf packat min åkväska. Nu ska jag lägga över musik på Ipoden , och jag letar speciellt efter en låt.
Linn-en sång från hjärtat.
Jag älskar , verkligen älskar låten och hennes röst.
Den påminner om så mycket saker.
Om man bara hade hennes röst. Liten flicka och så vackert hon sjunger.
Tycker själv jag sjunger fint men skulle aldrig få för mig att sjunga framför folk.
Älskar att sjunga i min ensamhet eller "fjant" sjunga :P
Men jaja.
Någon som har låten ?
Ah ni hinner ju ändå inte och skicka.

Förresten , jag åker ju imorgon och är borta till 5e april.
Jag kanske inte hinner skriva varje dag eller många inlägg om dagen , men jag hoppas på att jag kan få låna farmors dator plus internet och skriva lite gran iaf!
Men nu ska jag fortsätta leta sen blir det bingen för mig, Ny dag imorgon lika stressig innan tågresan och sen blir det nervöst :P Hatar åka tåg , blir så nervös att jag ska komma fel.

Jag kommer sakna söta och några andra men annars kommer jag njuta av att få vara borta.
Pussilipusspuss och nanna gott =)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Okejokej. :) Ja den luktar underbart! :D

2010-03-25 @ 00:16:43
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0