sorry..

sorry för jag inte har skrivit så mycket men har varit iväg och rent hela dagen.
Var på Entré för jag skulle handla lite kläder till elin (tjocka kläder) för snart åker vi till nööörrrland :D
Det skulle bara handlas till henne , men vad hittar Alexandra? Ett par snygga underkläder som hon bara var tvungen att köpa.

Har fasnat för mormor trosor hahah xD haha
Jag kan lägga ut lite bilder imorgon eller ikväll på vad jag köpte till oss ? :)
Sen kan jag ju lägga ut vad jag köpte härrom dagen ? Om ni vill ? :)

Sen när man kom hem från entré så skulle jag iväg till söta , men det blev ingeting för både han och jag hade ont i magen...
Jag har druckit och ätit för mycket saker som innehöll laktos , tror jag inte tål det :/
Iaf , jag har ändrat lite stauts på facebook "Alexandra Natalie Nilsson gick från singel till förhållande men det är komplicerat" , ny nivå ? :)
Ahh jag älskar den känslan jag känner nu.
Men jag lovade ju mig själv att aldrig falla ? :(
Hoppas bara detta inte slutar katastroff som det brukar göra så här ibland.

Hur e det , vill ni ha lite bilder på mig och Elin ?
Eller vad vill ni se för något här i bloggen ?
något speciellt jag ska skriva om ?
Bara säg till :)
Nu ska jag fortsätta snacka med Söta och bestämma om imorgon då vi ska ha mysparty :)
Sen åker ju jag på torsdag och då kommer det saknas , då blir det mys med släkten istället , men det gillas det med :)

Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0